Przejdź do treści
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin świadczenia usług i korzystania z platformy szkoleniowej www.drogawsparcia.pl

I Definicje
Za każdym razem, gdy w niniejszym Regulaminie występują poniżej zdefiniowane pojęcia,
należy je rozumieć następująco:

  1. Organizator –Piotr Chełchowski Trzymsie z siedzibą w Warszawie, Marszałkowska 58
    lok. 15, 00-545 Warszawa, REGON: 145868890, NIP: 7582331909.
  2. Kurs – kurs online przygotowany przez Organizatora we współpracy z terapeutą
    trzymsie.pl.
  3. Klient – osoba, która złożyła zamówienie na stronie drogawsparcia.pl.

II Składanie zamówienia i płatność za Kurs

  1. Wybrany Kurs można zakupić, dodając go do koszyka na jego podstronie, a następnie
    składając zamówienie na stronie drogawsparcia.pl.
  2. Złożenie zamówienia na drogawsparcia.pl  jest równoznaczne z akceptacją przez Klienta
    warunków korzystania z Kursu, które wynikają z zamówienia i niniejszego Regulaminu.
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych, które pozwolą
    Organizatorowi na weryfikację Klienta. 
  4. Przyjęcie zamówienia jest wysyłane Klientowi przez Organizatora po jego złożeniu.
  5. Po złożeniu zamówienia konieczne jest opłacenie zamówienia, aby doszło do jego
    realizacji. 
  6. Płatności za Kurs można dokonywać online przez Przelewy24 oraz przelewem
    bankowym. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul.
    Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
    Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
    VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
    0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  7. Po otrzymaniu płatności za Kurs Organizator wysyła potwierdzenie realizacji zamówienia
    oraz dane dostępu do platformy z kursem na drogawsparcia.pl.
  8. W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 48 godzin zostaje ono anulowane.
  9. Znajdujące się na stronach internetowych sklepu na stronie drogawsparcia.pl informacje o
    towarze i cenie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz
    stanowią wyłącznie zaproszenie do złożenia przez Klienta ofert zakupienia ustalonej ilości
    podanych towarów na warunkach określonych w sklepie.
  10. Klient, składając zamówienie, składa ofertę zakupu określonego towaru.
  11. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi z chwilą opłacenia zamówienia przez Klienta.
  12. W przypadku jeśli Klient pragnie otrzymać fakturę VAT za Kurs, należy w tym celu
    skontaktować się z Organizatorem drogą mailową lub wpisać dane do wystawienia faktury w formularzu zamówienia szkolenia w polu: „Uwagi do zamówienia/NIP do faktury (opcjonalne)”.

III Odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni od zakupu, jednak do
    uzyskania dostępu do Kursu przed upływem tego terminu, konieczne jest wyrażenie przez
    Klienta zgody na udzielenie takiego dostępu, co wiąże się jednocześnie z utratą prawa
    odstąpienia, zgodnie z art. 38 pkt. 13 Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.
    827), o czym Klient zostanie poinformowany przed jej wyrażeniem.
  2. W celu odstąpienia od umowy Klient musi przesłać oświadczenie o odstąpieniu od
    Umowy na adres organizatora, a pełna opłata za Kurs zostanie zwrócona niezwłocznie,

lecz nie później w ciągu 7 dni. Klient może w tym celu wykorzystać wzór stanowiący
załącznik do Regulaminu, lecz nie jest to konieczne.

  1. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać przesłane drogą mailową
    na piotr@trzymsie.pl w czasie 14 dni od dnia zakupu i nie skutkuje żadnymi obciążeniami
    finansowymi.
  2. Po otrzymaniu oświadczenia Klienta, Organizator potwierdzi jego otrzymanie poprzez
    wysyłkę e-maila na adres podany przez Klienta.
  3. W przypadku niezłożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie
    wskazanym w ust. 1 lub w przypadku rozpoczęcia świadczenia Usługi za zgodą Klienta,
    prawo odstąpienia nie przysługuje.

IV Warunki korzystania z Kursu online

  1. W celu wzięcia udziału w Kursie online Organizatora należy zalogować się na platformie
    drogawsparcia.pl, korzystając z linku dostępu wygenerowanego oraz przesłanego w
    wiadomości e-mail do Klienta przez Organizatora.
  2. Z momentem dokonania przez Klienta zakupu dostępu do Kursu, Organizator udziela mu
    ograniczonej, niewyłącznej, niezbywalnej licencji na dostęp i przeglądanie treści Kursu.
    Klient nie może reprodukować, redystrybuować, przekazywać, cedować, sprzedawać,
    transmitować, wypożyczać, udostępniać, pożyczać, modyfikować, adaptować, edytować,
    tworzyć dzieł pochodnych, udzielać podlicencji lub w inny sposób przenosić lub używać
    treści, chyba że otrzyma na to wyraźną zgodę Organizatora.
  3. Organizator udziela Klientowi dożywotniej licencji, zastrzega sobie jednak prawo do
    cofnięcia każdej licencji na dostęp i korzystanie z dowolnych treści w dowolnym
    momencie w przypadku, gdy Organizator podejmie decyzję lub będzie zobowiązany do
    zablokowania dostępu do treści z powodów prawnych lub powstałych obowiązków wobec
    stron trzecich. Licencja wygasa w przypadku zaprzestania prowadzenia działalności
    gospodarczej przez Organizatora.
  4. Klienci nie mają prawa do przekazywania innym podmiotom materiałów, które zostały w
    ramach Kursu udostępnione przez Organizatora (zarówno w wersji w wersji pisemnej,
    elektronicznej jak i jakiejkolwiek innej) w celach prywatnych czy zarobkowych,
    szczególnie celem zapoznania się przez innych ze szczegółami Kursu.
  5. Warunki techniczne korzystania z Kursu online:
    5.1. komputer, laptop, tablet, smartfon lub inne urządzenie elektroniczne z dostępem do
    Internetu;
    5.2. łącze internetowe;
    5.3. jakakolwiek aktualna przeglądarka internetowa;
    5.4. indywidualne konto poczty elektronicznej e-mail (wymagane do otrzymania linku do
    logowania oraz zalogowania się na platformie drogawsparcia.pl).
  6. Kursy nie stanowią psychoterapii ani jej substytutu. Osoba potrzebująca wsparcia
    psychoterapeuty powinna skorzystać z usług właściwego profesjonalisty.

V Postępowanie reklamacyjne i rozwiązywanie sporów

  1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłaszać w postaci
    elektronicznej za pomocą e-maila wysłanego na adres: piotr@trzymsie.pl. 
  2. W celu usprawnienia procesu reklamacji wskazane jest złożenie reklamacji w ciągu 14 od
    dnia wykonania usługi lub dnia, w którym miała być ona wykonana.
  3. Reklamacja powinna zawierać:

3.1. oznaczenie Klienta, w szczególności: jego imię i nazwisko, adres zamieszkania lub
siedziby, adres poczty elektronicznej;
3.2. dokładne przedstawienie problemu stanowiącego przyczynę reklamacji – czego się
spodziewał, jaka była jakość porady, jaki stosunek Specjalisty do Klienta itp.

  1. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona Klientowi wiadomością e-mail wysłaną na
    wskazany przez Klienta w treści reklamacji adres e-mail. Termin na rozpatrzenie
    reklamacji wynosi 14 dni.

VII Ochrona danych osobowych

  1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klienta
    przedstawione zostały w Polityce Prywatności dostępnej na
    stronie Serwisu.

VII Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od chwili opublikowania go na stronie drogawsparcia.pl
    i stanowi integralną część zawieranych za jej pośrednictwem Umów.
  2. Organizator jest uprawniony do wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w
    każdym czasie, z tym zastrzeżeniem, że zachowane są prawa Klienta wynikające z tej
    wersji Regulaminu, który obowiązywał w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia
    złożenia zamówienia. Zmiana regulaminu następuje poprzez jej umieszczenie na stronie
    drogawsparcia.pl.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego
    konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
    internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
    społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
    Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi
    Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    3.1. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
    3.2. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
    3.3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  4. Klient będący konsumentem może skorzystać m.in. z następujących z pozasądowych
    sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  5. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
    Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z
    wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
    sporu;
  6. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
    konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
    Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
    wynikłego z Umowy;
  7. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając
    także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
    organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
    Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). W sprawach
    nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa
    polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną.
  8. Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Klienta
    będącego konsumentem ochrony przysługującej mu na mocy przepisów prawa, których
    nie można wyłączyć w drodze umowy.
  9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
    prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług
    drogą elektroniczną.
  10. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z niniejszymi warunkami sprzedaży
    prosimy o kontakt.